ارزش سیم کارت رند حروفی
نوشته شده توسط : spudgene

خرید سیم کارت رند حروفی، یک گزینه محبوب برای کسانی است که می‌خواهند شماره موبایل خود را به یک شماره حروفی تبدیل کنند. این نوع سیم کارت ها به دلیل سادگی شماره گیری و راحتی به خاطر سپردن شماره، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند.

خرید سیم کارت رند حروفی

لیست سیم کارت رند حروفی: رندباز یک سامانه جامع خرید و فروش آنلاین سیم کارت رند حروفی است که امکان جستجوی اختصاصی سیم کارت رند حروفی را برای تمام علاقه مندان فراهم کرده است. کافی است در کادر جستجو حروف مد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی جستجو کلیک کنید. شماره های معادل برای شما نمایش داده می شوند.

ارزان ترین سیم کارت رند حروفی: رندباز همچنین امکان جستجوی ارزان ترین سیم کارت رند حروفی را فراهم کرده است. کافی است نام دلخواهتان را در بخش جستجو وارد کنید و سیم کارت معادل آن را بیابید.

خرید سیم کارت رند حروفی علی دایی: علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، در چند هفته گذشته در بطن اخبار و حواشی قرار گرفته است. او در فرودگاه امام خمینی به اتاقی هدایت شد و بابت فعالیتش در اینستاگرام بازخواست شد. سپس، پاسپورت او ضبط شد و به او برگشت که برای پیگیری اتهاماتش به دادگاه انقلاب مراجعه کند. علی دایی در اینستاگرام پیام داد و ساخت چت جعلی اینستا را به نمایش گذاشت. او در اینستاگرام به طور غیرمستقیم از محبت مردم به خودش نوشت و آن را مایه دلگرمی دانست. علی دایی در سال 1400 به عنوان سفیر موبایل 140 انتخاب شد.

سیم کارت رند حروفی در تبلیغات: سیم کارت رند حروفی در تبلیغات بسیار مورد توجه برندها، اشخاص و کمپانی ها است. برای شماره گیری یک شماره ی رند حروفی کافی است به صفحه کلید گوشی تلفن همراه خود نگاه کنید، هر عدد معادل 3 یا 4 حرف است و با فشردن حروف اعداد معادل آن شماره گیری می شوند.

ارزش و اعتبار: خرید سیم کارت رند حروفی علاوه بر ارزش و اعتبار افزوده شده به کسب و کارتان، در ذهن مخاطبان و مشتریان خود نیز ماندگار می شوید و شماره شما هرگز فراموششان نخواهد شد.

نکات مهم

اصالت سیم کارت: در خرید و فروش سیم کارت، اصالت سیم کارت بسیار مهم است. باید از اپراتورهای معتبر و سایت های معتبر خریداری کنید.

قیمت مناسب: قیمت سیم کارت رند حروفی گران است، بنابراین باید از قیمت مناسب و معقول خریداری کنید.

رعایت قوانین و مقررات: در خرید و فروش سیم کارت، باید قوانین و مقررات اپراتورها و کشور را رعایت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: